niedziela, 12 marca 2017

Bluzeczka

już taka wiosenna, lekka z nitką połyskującą



27 komentarzy:

  1. Wspaniały sweter, podoba mi się Twoja dbałość o wizualna stronę pleców oraz piękne wykończenie rękawów. Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jakie piękne ...jestem zachwycona i oczarowana! Twoje prace są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi się bardzo podoba.Super sweterek i ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wykonany sweterek. Bardzo ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopracowana i cudna to bluzeczka. Ten wzór jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ten sweterek. Co prawda nie jestem fanką golfów ze względu na swoją fanaberię, ale ten bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluzeczka. Sprawdzi się podczas chłodów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna taka bardziej sweterkowa:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały jest cacy, a mnie urzeka wykończenie dołu i rękawów. Czy to jest włóczka z bawełną?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna bluzeczka,piekny wzor.
    Piekna robota.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna bluzeczka, piękny kolor :D <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba i kolor i wzór.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Cudowna bluzka...pozdrawiam Aniu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sweterek! Wzór bardzo ciekawy, szczególnie efektownie to wygląda na plecach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze podziwiam twój kunszt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowności, aż bym się w niego wtuliła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna, bardzo ładny wzorek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wzory,ciekawie rozłożone na sweterku, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne plecy! Bardzo ładny wzór :) A dzięki temu, że całość jest jasna pięknie wszystko widać. Gratuluję udanego udziergu.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bluzeczka!!!! Cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo starannie wykonany. Piękny sweter.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy projekt i piękne wykonanie. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna! Ja właśnie chcę zrobić zimowy sweter na kształt tego! Już nawet zamówiłam włóczkę z alpaka na mojej ulubionej stronie z włóczkami czyli http://welnabawelna.pl/ i jak tylko przyjdzie t zabieram się za sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, doskonałe wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I have joined your feed and anticipate looking for a greater amount of your incredible post

    OdpowiedzUsuń