wtorek, 18 kwietnia 2017

Serwetki

już po świąteczne .Z kordonka nowosolskiego.




16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wzory i połączenia kolorów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie bardzo ładne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są takie serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj! Ale serwetkowy urodzaj!!! Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serwetki:)))święta mignęły niepostrzeżenie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne piękne serwetki. Białe to mój faworyt...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze, pięknie wypracowane cuda :) Pozdrawiam cieplutko, K

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny efekt końcowy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne.serwetki,jestes.bardzo.pracowita.osoba,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe wzory i połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądają! Chciałabym się nauczyć dziergać czegoś podobnego, ale obawiam się, że zajmie mi to bardzo dużo czasu. Kupiłam już trochę rzeczy w sklepie https://welnabawelna.pl/pl/c/MIARKI/158. Mam nadzieję, że będzie mi to szło sprawnie. Ale gratuluję też talentu!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I have joined your feed and anticipate looking for a greater amount of your incredible post

    OdpowiedzUsuń