piątek, 13 września 2013

Bluzka

taka prościutka,cieplutka



27 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje bluzki są takie prościutkie ... śliczniutkie :-) Masz tempo kobieto, a moje drutowanie daleko w lesie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna bluzeczka :-) Wzór - idealny, a kolor śliczny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka:) Takie proste są najlepsze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zimno u mnie i taka bluzeczka przydałaby się mi! Śliczna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W prostocie jest elegancja !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, cieplutka przydałaby mi się dziś :))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. w sam raz na ten czas:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prościutka i bardzo ładna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prościutka,cieplutka i zapomniałaś napisać że ładniutka:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna. Zaciekawił mnie dół bluzki i koniec rękawów. Takie wykończenie dodaje uroku tej "prościutkiej bluzce" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale nie taka prościutka, bo wzorek ozdobny jest :)
    Szkoda, że nie napisałaś z jakiej włóczki robiłaś.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykły jakiś akryl ale taką włóczkę dostałam i z takiej zrobiłam:)

      Usuń
  12. Ależ Ty Aniu piękne te sweterki robisz! Ja to cierpliwości nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka Aniu, piękny kolor...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie teraz będą najbardziej potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, dziś nie ma tego pięknego widoku z balkonu, którego jestem wielką fanką ... :(
    Świetny sweterek, a rękaw rewelacja!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj u mnie zimno i ponuro...z wielką przyjemnością patrzę na twój cieplutki sweterek:)
    Ładnie ten wzór wygląda na przodzie i rękawach!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny sweterek i przepiękny ma kolor!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładniutkie i widać że ciepły. Lubię takie proste wzory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To do zimy jesteś przygotowana.Piękny zestaw na chłodne dni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ladna, prosta, piekny kolor, to jest to, pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj,
    serdecznie dziekuje za komentarz, bardzo mi milo, pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń