piątek, 2 grudnia 2016

Czapki

powstały 3 chłopskie czapki



11 komentarzy:

  1. Śliczny kolor na męskie czapki. Każda innym wzorem. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałabym kłopot którą wybrać dla męża na prezent... świetne i wzory super... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta ostatnia, chociaż ta w środku też, był by kłopot :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda inna ,ale wszystkie śliczne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapki na te porę roku - jak najbardziej na "tak", serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza czapka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dokładnie pamiętam jak kiedyś takie czapki miałam, gdyż moja babcia wykonywała ich na potęgę. Ja za to teraz moim dzieciom kupuję fajne kapelusze https://hatfactory.pl/56-dziecko i muszę przyznać, że są one świetnym dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń