wtorek, 1 marca 2016

Tunika

już na wiosenne dni:)


28 komentarzy:

  1. Śliczna tunika i pieknie zrobiona.Jaka to włóczka?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka byle jaka, Coats włóczka BELLA

      Usuń
    2. Bardzo lubię ten kolor.Tunika śliczna.Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wspaniała tunika :-) Piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna z tymi kropkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta tuniczka, w dodatku zrobiona jest w cudnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł z tym karczkiem:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i rzeczywiście kojarzy mi się wiosennie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna tunika, podoba mi się kolor. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna tunika i fajny kolor:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo zachęcająco, aż się chce przymierzyć ;) Piekna! Pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ,muszę pomyśleć i też zabrać się do roboty.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna tunika :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudna .... i ten kolorek .... Wow .... :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna tunika...bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak Aniu, już piękna wiosna u Ciebie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna taka lekka...super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna tunika chyba odgapię wzór! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie się prezentuje:) śliczny kolor:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest. Bardzo podoba mi się ten ażurowy karczek.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna,pieknie.wyglada.i.bedziepasowac.wszedzie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń